Оформлена стікербомбінгом вітчизняна рама “T.A.T.U.” і зібраний на ній ровер чесно провозили мене повні два роки вулицями Львова. Ровер активно використовувався не лише в суху погоду, але й в дощову, катав і по засніжених львівських вулицях. Заміна обладнання уможливила зміну зовнішнього вигляду.
Спершу про технічне. За два роки проведені на львівських дорогах, зрозуміло стало, що кращими вони ставатимуть дуже повільно і глибоких ям, розбитої бруківки у Львові не уникнути, з огляду на це була встановлена нова вилка, а також довелося відмовитися від гарненького коричневого перфорованого сідла Fuse і замінити його на зручніше, обладнане пружинами сідло, котре зазвичай використовується в міських велосипедах тзв. “сіті-байках”. Також я надав перевагу більш шипованій гумі на задньому колесі – перевага зимою відчутна одразу, навіть не знаю, як відїздив на, майже, сліках дві зими (заміну покришок провів лише в середині листопада).
Всі запчастини, звісно, відмивалися до блиску, перетиралися, змащувалися наново, тут нічого особливого, зміна тросиків та кембриків логічна, проте ще не знаю, чи задоволений новими кембриками Jagwire L3, гальма працюють, однозначно, інакше кембрики, наче, створюють відчуття модуляції, з часом буде ясно, чи це перевага, чи недолік.
Вибір вилки спровокував заміну передніх гальм на дискову гідравліку, в результаті довгих вагань, аналізу і розмов із різними продавцями та перечитуванні форумів вибрав Avid Juicy 3.5 замість нових Elixirів, також важко сказати, чи вибір був правильний, час покаже, тішить, що в них можна заливати DOT 5.1, для зимового катання це дуже важливо, хоч переднім гальмом зимою стараюся не користуватися.;)
В планах є ще одна, хтось скаже хвора, я схиляюся до характеристики “революційна”, ідея – використання планетарної втулки для MTB, проте не відомих Rohlofів, ціни яких сягають захмарних висот, а дешевших Sturmey Archer. Така заміна дозволить уникнути багатьох проблем, пов’язаних із звичною перекидкою – брязкіт, підгонка натяжки ланцюга, настройка перекидки, наявність перекидки, наявність заспокоювача ланцюга, який на моєму велосипеді, до речі, виконує простенька передня перекидка. З такого трансмісійного роккоко можна буде одразу стрибнути до мінімалізму.
Тепер про зовнішній вигляд. Колір RAL 5021 (Морська Хвиля), з усієї палітри ралів видався мені найнезвичайнішим, всі інші кольори – сині, зелені, жовті, червоні, голубі відтінки, білий, чорний, дуже часто використовуються в оформленні не лише велосипедів, але й іншого транспорту, колір морської хвилі рідко зустрічається на дорогах, на мою думку. Далі був підібраний близький до малинового, щоб не банальний червоний, колір педалей і білий для шатунів (помальовка має приховати той факт, що шатуни різних років). Кембрики червоного кольору, проте один салатовий, насправді мені найбільше подобається поєднання RAL 5021 із салатовим, але потрібний відтінок Oracalу, все ж не вдалося знайти…не існує такого в природі.:), отож вибір зупинився на 063-у, жовто-зеленому Oracalі , ще був варіант використати 055 (колір м’яти), але колір рідкісний і фірми його не замовляють.
В результаті виник такий еклектичний ровер, який поєднує в собі стільки, на перший погляд, контроверсійних елементів, але весь цей “деталеколаж” так добре вживається в його образі, що назва напросилася одразу сама – Постмодернізм.