Audio poster for a concert “PLUA&PLAY” – a piece of paper with logos designed in the style of visual identity of the whole Forum of Independent Initiatives (the concert was the part of it), mounted on the wall using nails with attached tape recorder. On the old tape is recorded a loop, which constantly repeats basic information about the concert: participants, date, etc. But you musst to press “PLAY” button to hear it.
PLUG AND PLAY (скор. PnP), дослівно перекладається як «включив і грай (працюй)» – технологія, призначена для швидкого визначення і конфіґурування пристроїв в комп’ютері та інших технічних пристроях.
Змінивши одну літеру в першому слові “PLUG” ми отримали прив’язку до країн, з яких походять учасники концерту “PL” – Poland “UA” – Ukraine.
Гра слів натякає нам на певну імплікатуру, певне явище, чи значення, яке описово можна пояснити як “В той момент, коли зустрінеться Польща та Україна відбудеться концерт”. Назва ця передає всю простоту події, тому її так важко пояснити словами, адже вона не потребує пояснень. Вся простота “PnP” спроектована на “PL+UA” дає те, заради чого музиканти живуть: слухати\чути\грати\музика\звук\емоції.
Ключовою особою в цьому концерті був Адам Франкевич – польський музикант, який грає музику з аудіо-касет. Аналог асоціюється з тими часами, коли музика ще була музикою, коли не було “музичної індустрії”, не було “споживання музики”, тому для афіші потрібно було обрати щось максимально справжнє.
А що може бути справжніше за реальність?
Таким чином постав проект афіші без суттєвого втручання графічних редакторів, афіші без тексту, афіші, яка б в прямому сенсі промовляла – аудіо-афіші.
Сама афіша – це листок паперу з логотипами витриманий в стилі ідентифікації всьоо проекту, закріплений на стіні, за допомогою шнурка да цвяхів кріпиться касетний магнітофон. На стару касету записаний луп, який постійно повторює основну інформацію про концерт: учасники, дата, та ін.
Плакат говорить голосом Володимира Бєглова
Плакат мав три іпостасі:
1. зародження – було лише тло
2. існування – життя плакату
3. відхід – “тіло” відійшло, проте душа плакату – касета із голосом – залишилася