The brand colors of the Institution are red and blue. I decided to make a moderately-minimalist color accents, and to develop the metaphor of “community” using “intersection” of two fonts. Visually red font weaveds into a blue and vice versa. At the place of intersection text forms a “+\-” – a symbolic attachment to a “magnet”, which main colors are red and blue.
Ідентифікація студентського клубу WSIiZ – це синій та червоний колір.
Майстер-класи “Abcolwenci absolwentom” – це подія на якій випускники школи діляться досвідом із молодшими випускниками.
Корпоративно кольористика одразу типово нав’язувала до “магніту” – певний контакт і притягання між поколіннями та учасниками, проте таке вирішення видавалося надто простим.
Було вирішено зробити помірковано-мінімалістичні кольорові акценти, а метафору “спільності” розвинути в “схрещенні” двох шрифтів. Візуально червоний шрифт “вплітається” в синій і навпаки, утворюючи в місці перетину значення “+\-“, символічна прив’язка до “магніту”…
В результаті Школа вибрала простіший проект максимально наближений до офіційного “бренд-буку”.