My debut graphic work. Icons that represents the learning activity, are designed for German language textbook “DU”. As seen from the scheme, “DU” – is “Germany – Ukraine” and “German Lesson”. The trick was to show regular letters as faces and then personalize and animate them.
Моя дебютна графічна робота. Іконки, які позначають певну навчальну активність розроблялися для підручника німецької мови ”DU”. Як видно із схеми, ”DU” – це ”Німеччина – Україна” і ”Заняття німецькою мовою”. Фокус полягав у тому, щоб надати звичайним буквам обрисів обличь, а тоді оживити та персоніфікувати їх.
Це була дуже цікава і конструктивна співпраця із двома викладачками кафедри германістики Львівського Національного Університету ім. Івана Франка, Каті Брунер, та Наталією Петращук. Саме Пані Наталя запропонувала мені цю співпрацю, їм не подобалися попередні розробки, які запропонувало видавництво. Коли я йшов на співбесіду по цій роботі, я не знав, чи зможу достойно виконати таке завдання, окрім того в мене не було достатніх технічних засобів – тоді я працював на старенькому комп’ютері фірми “Toshiba”, який мав “на борту” лише 600 Мгц.-овий процесор і 128 МБ. оперативної пам’яті. Я знав, що він витримає таку просту роботу, адже перед цим вже заставляв його гарненько попотіти, коли робив одну з обкладинок до журналу “DaFiU”, але про цей проект у іншому розділі…
Після 5 хвилин розмови із замовниками, я одразу відчув, що саме їм потрібно і вже знав, як це реалізувати. Тепер все впиралося у відсутність графічного планшета. Цю проблему мені вдалося вирішити до кінця дня і вже ввечері того ж дня, я сів за роботу.
Найважливішим кроком було зрозуміти, як саме показати комунікацію і зберегти обриси логотипу книги, базовані на двох буквах латинського алфавіту – DU. Тут тобі і Deutschland-Ukraine – країни, і DeutschUnterricht – назва предмету і вказівка на користувача книги – “du” – займенник другої особи однини – українською “ти”.
Після того, коли обриси голів моїх чоловічків були готові, можна було переходити до розробки міміки, а потім і до зображення функцій, які вони виконують. Задумка розробників підручника, яка базувалася на назві (лаконічна і доступна ідея передавалася за допомогою двох букв) тепер кристалізувалася ще й у візуальних образах…Умовні представники двох країн, або просто двоє учнів, чи студентів співпрацювали і виконували певні завдання та вправи на сторінках книжки і давали цим приклад вже для реальних її користувачів.