Всі фотографії в даному альбомі виконані без застосування будь-яких комп’ютерних візуальних ефектів. Я назвав цей процес “світлографія”. Зазвичай фотоапарат і світло при нічних зйомках, або зйомках в темних приміщеннях є статичними, рухомим в цій інтеракції може бути тільки об’єкт зйомки. Я мав на меті трішки пересунути вектор і зробити рухомим світло. Світло “вирішує” що буде проявляти, а що ні, все, до чого воно “торкається” стає видимим, все ж інше залишається темним. Даний процес схожий на техніку ”фрізлайтинг” (англ. freez – зафіксувати light – світло), проте фрізлайт – це фактично малювання світлових графіті, тобто об’ктом зйомки є світло, а в світлографії об’єкт може бути різним, а світло використовується для його проявки. Серед фотографій є одна, яку я зробив набагато раніше (фото 4). Я зробив її своїм другим ”фотоапаратом” (мильничкою, яка не завжди включалася з першого разу) задовго до цієї серії. Гуляючи вечірнім центром міста Львова я помітив, що одна з площин ліхтаря горить яскравим червоним світлом, просто скло відбивало колір вітрини яка знаходилася навпроти, проте цей ефект був видимий тільки на одній грані ліхтаря і тільки з однієї точки. Пізніше, готуючи добірку, я натрапив не цей знімок і зрозумів, що він також вписується в кольорову концепцію виставки.
Ці фотографії виставлялися на щорічному фестивалі “Лінія Втечі” у Львові в 2011 році.
Одна з фотографій (фото 1) у 2010 році отримала відзнаку “Почесна стрічка салону” на львівському фотосалоні “З дюбов’ю до жінки”.